مالک و مدیرعامل باشگاه هاوش گنبدکاووس: سال آینده منتظر تیم قدرتمند هاوش در لیگ برتر والیبال باشید

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

مالک و مدیرعامل باشگاه هاوش گنبدکاووس: سال آینده منتظر تیم قدرتمند هاوش در لیگ برتر والیبال باشید
بازديد : 2294

مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش گنبدکاووس گفت: امسال وقت خود را معطوف به افتتاح پروژه هایپر هاوش می نمایم و به همین دلیل هاوش در لیگ برتر والیبال حضورنخواهد داشت. مهدی محمدی در گفت و گوی اختصاصی با
خبرنگار ایرنا افزود: در حال رایزنی با فدراسیون ولیبال هستم تا سهمیه هاوش در لیگ برتر برای سال آینده حفظ شود تا بتوانم دوباره شادی را به پایتخت والیبال گنبد آورده و شاهد خوشحالی مردم والیبال دوست گلستان و گنبد باشیم.
او گفت: با توجه به مشکلاتی که برای به سرانجام رساندن پروژه اقتصادی هاوش دارم عدم حضور من در لیگ برتر سال جاری فقط برای حفظ شان و جایگاه والیبال گنبد و والیبالدوستان این شهر بود.
وی افزود: از هوادران والیبال گنبد به دلیل یکسال تاخیر برای حضور قدرتمند در لیگ برتر عذرخواهی می کنم و به آنها قول می دهم در لیگ برتر سال آینده این تاخیر را با بستن تیمی قدرتمند تر و بهتر جبران نمایم.
وی افزود: سال گذشته هواداران هاوش با حمایتهای خود من و مجموعه هاوش را شرمنده و مدیون خود کردند و البته آنها امسال هم با تماسهای خود اصرار بهحضور هاوش در لیگ داشتند و من معتقدم این تماشاگران بر گردن ما وجامعه والیبال حق بسیار زیادی دارند و من سال اینده می خواهم بخشی از اینلطف آنها را جبران نمایم.
او گفت: امسال هاوش می توانست با تیمی نه چندان قدرتمند در لیگ برتر حضور یافته و به دنبال عدم سقوط باشد ولی من این کار را در شان هواداران و نیز والیبال گنبد نمی دانستم به همین دلیل گزینه عدم حضوررا انتخاب کردم و مطمئن هستم هواداران وضعیت من و باشگاه هاوش را درک خواهند کرد.
محمدی اظهار داشت: پروژه ای که امسال قصد افتتاح آنرا دارم یکی از بزرگترین پروژه های اقتصادی استان گلستان است که به طور مستقیم ۵۰۰نفر اشتغال زایی دارد و به ثمر رساندن این پروژه باعث رونق اقتصادی شهرستان شده و نیز با افتتاح یک فاز از این مجموعه برای تشکیل تیم رویایی هاوش در سال آینده دغدغه ای نخواهم داشت.
وی افزود: من عشق و علاقه والیبالدوستانگنبدی را با هیچ چیزی عوض نمی کنم چون باشگاه هاوش هر چه دارد ازآنها دارد. او گفت: سال آینده به عشق این هواداران تمامی بازیکنان بومی شهر را دور هم جمع کرده و با تعصب و غیرت آنها به جنگ تیمهای لیگ برتر خواهیم رفت.
وی اظهار داشت: از تمامی والیبالیستهای گنبدی و خصوصا فرهادقائمی که بارها در تماسهایی که با آنها داشتم برای حضور در باشگاههاوش اظهار علاقه کردند تشکر می کنم.
محمدی گفت: به هواداران گنبدی میخواهم قدر این بازیکنان را بدانند چون آنها عاشق هواداران گنبدی هستند بطوریکه اگر هاوش تیمداری می کردحاضر بودند به رغم پیشنهادات مالیخوب از سایر تیمها با قرادادهای پائینتر و فقط به عشق هواداران در گنبد بمانند و من قول می دهم سال آینده این خواسته هواداران و بازیکنان گنبدی را تحقق بخشم.
او در ادامه افزود: در پایان لازم می دانم از همه مسئولین استان و شهرستانو همه عزیزانی که سال گذشته حامی ما بودند و خصوصا هواداران تشکر نموده و از آنها می خواهم منتظر تیم مقتدرتر و رویایی هاوش در سال آینده باشند.
منبع:gvc.blogfa.com


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف